Tuesday, December 23, 2008

punta, sfarsit

In general nu am priceput prea multe, ori de cate ori am incercat sa citesc Freud. Intr-o carte relativ anonima a mai sus mentionatului, am gasit insa o idee ce mi s-a parut originala; intr-un mod placut.



Asa cum exista un instinct de supravietuire in tot ceea ce ne inconjoara, la fel exista si un instinct al mortii, al sfarsitului (Thanatos). Acesta este, spune Freud, motivul pentru care absolut orice se termina; din cauza acestui instinct.

Punta se sfarseste azi intr-un moment potrivit sa se sfarseasca. De ce acest 23 decembrie si nu alta zi, alta luna sau alt an, nu stiu. Probabil ca intr-o perioada a anului in care cu totii ne gandim la viitor, eu nu vad Punta pe drumul meu in 2009.

Multumesc tuturor celor care l-ati citit.

Cu bine,
Doru

1 comment:

Anonymous said...

Ti-am citit blogul (in liniste) de la primele postari.
La inceput am fost uimit de talentul tau de scriitor.
Acum ma bucur ca etapa asta de "blogger" din viata ta s-a terminat... parca nu te prinde.

BAFTA!