Monday, October 6, 2008

Atena Teodora


La Multi Ani !

As vrea sa stii cata lumina aduci in sufletul celor care te cunosc, ca zambetul tau intregeste dragostea parintilor tai si risipeste confuzia din mintea celor care inteleg tarziu ca suntem facuti ca sa traim.

Esti un copil bun si frumos; iti urez sa te bucuri de toate lucrurile minunate de care sunt eu constient la 30 de ani. Mi-as dori sa citesti acest mesaj intr-o zi si sa stii ca intr-o seara sufletul meu a fost vesel pentru ca mintea mea derula imaginea ta mancand tort.

Esti tot ce este mai natural in chimia ce-i leaga pe parintii tai. Iti doresc sa te bucuri de libertate si iubire in viata ta.

O melodie vesela pentru tine... (K)

(click pentru melodie)

1 comment:

Ana said...

Acest mesaj nu se vrea un "comment", ci sper doar ca va ajunge la tine. Cu doi ani intarziere ce-i drept...

M-ai facut sa plang de bucurie ca atata dragoste poate incapea in cuvinte si m-am cutremurat descoperind ca imi poti citi gandurile.