Monday, October 20, 2008

raspunsul meu


In acest post incerc sa clarific anumite idei ale mele in legatura cu PUNTA. Simt aceasta nevoie in urma unor discutii si comentarii cu privire la natura post-urilor prezente.

Asadar:
  1. Blogul meu se numeste PUNTA, pentru ca in locul real cu acest nume m-am simtit un om liber si linistit. Mi-ar placea ca si atunci cand sunt "aici" sa ma simt la fel. Nu are nici o legatura cu vreo incrancenare juvenila legata de cuvantul PUTA.
  2. Descrierea lui, "teatru magic, numai pentru nebuni", este o sintagma intriganta dintr-o carte care mi-a placut mult: "lupul de stepa"; nu se vrea a fi ceva nebunesc sau excentric. Daca se intampla sa fie, este pentru ca asa s-a intamplat ( hai ca am dat-o pe asta nu? :-) ).
  3. Fond-ul este negru pentru ca asa il are Passyo si mi s-a parut cool. Nu se vrea a fi un blog "intunecat".
  4. Acest blog nu este o refulare in contul unor evenimente petrecute in viata mea personala. El exista din placerea mea de a scrie si de a-mi exprima opinii. Daca mai apar si intrebari "in doi peri" ele nu exprima confuzie si regret pentru trecut. Uneori se intampla pur si simplu ca evenimente prezente sa ma influenteze.
  5. Eu nu pot influenta lumea in a considera ca textele mele nu sunt triste; totusi ele reprezinta simplu, modul meu de a gandi si de a lua la intrebari cateodata viata.
Multumesc celor care-l citesc. Multumesc celor care posteaza comentarii. Multumesc celor care nu posteaza comentarii dar imi spun parerea lor.

Profit de ocazie ca sa zic: melodiile ce sunt prezente alaturi de text sunt parte din idee.

Daca m-ar intreba cineva care cred eu ca este melodia anului as zice ca melodia ce urmeaza mai jos. Da' nu m-a intreabat nimeni. Da' io tot o pun... hai ca v-am pupat.

(a se citi cu)

6 comments:

Anonymous said...

Desi tu crezi ca e negru eu si cu alti nebuni vedem o groaza de culori.

Iar despre blog... aaa ...
Da. Aici ai in schimb ai dreptate. Blogul e negru. (parerea mea)

Unknown said...

Mie imi place culoarea negru. Se asorteaza cu orice. ;)

Si in orice culoare ai scrie e important ca scrii ... iar noi restul "de nebuni" (ca sa il citez pe Dan) ne vom bucura ca putem citi.

Daniel said...

Orice culoare este frumoasa atit cit este ... neagra.

Cineva/Nimeni said...

http://www.youtube.com/watch?v=WQtGqmi2O2U&feature=related

just a thought... said...

O sugestie?...ai putea pe viitor sa adaugi si detaliile melodiei...nu se descarca toate din diverse motive...asa ca mesajul tau ajunge uneori trunchiat...

de departe said...

"The house where I was born
Still stands for who I am
Every stone laid
Is a bridge made to my past

The house where I grew tall towers over me
Shadows bring everything back in soft light
I wouldn't change yesterday, not in my life
And so I live in a house of no regrets

There are many rooms inside my head
Corridors that wind through time, never end
They are journeys meant to be
Every house is part of me

The house where I found love lingers
Sends me shivers
Like the first time
Stairways I climb to the heights

The house where I grow old will be free of ghosts
From what I've done, I won't run, come the dark night
I wouldn't change yesterday, not in my life
The years show, I've lived in a house of no regrets."